Tuesday, April 19, 2011

APAKAH MANFAAT TENDAI ?

1. Menambahkan kecerdasan fizikal , mental , emosi dan rohani

2. Meningkatkan kewibawaan diri , disegani , dikasihi , dihormati kemana sahaja anda pergi.

3. Meningkatkan kecerdasan minda , lulus peperiksaan, mudah hafal dan kuat ingatan.

4. Mendinding diri dan orang lain dari semua bentuk gangguan samada manusia mahupun makhluk halus dan ilmu hitam. Boleh membuat benteng rumah sendiri dan orang lain.

5. Merawat pelbagai jenis penyakit dengan hanya sentuhan tangan dan air kosong sahaja, tanpa jampi serapah. Termasuk kena ilmu hitam, sihir, kerasukan , gangguan makhluk halus , musnahkan ilmu hitam dan sihir dari jauh dan pelbagai lagi.

6. Meraih pelbagai ilham untuk pelbagai urusan dalam kehidupan seperti dalam bidang kerezekian,perniagaan dan pekerjaan.Membangkitkan semangat dan jati diri ke tahap yang tinggi sehingga berwibawa dan disegani.

7. Mempengaruhi orang lain , kata-kata didengar orang, buah fikiran diterima orang.

8. Dapat mengisi energi kepada sesiapa sahaja bagi tujuan rawatan.Mengaktifkan indera ke-6 gerak hati lebih peka.Menambahkan kekuatan fizikal, tahan dari serangan penyakit.

9. Boleh melakukan gerak ilham , bukan kerasukan atau memanggil jin , hanya dengan gerakan energy dalam badan yang dipimpin oleh kekuasaan illahi, dalam keadaan anda sedar , meniru pelbagai bentuk senibela diri, ia bangkit dari minda bawah sedar.

10.Energi akan bertindak secara automatik ketika terdesak, walaupun anda dalam keadaan tertidur. Insya ALLAH. Malah musuh yang menyerang anda akan terpelanting sebelum serangannya mengenai anda dengan hanya olahan nafas.Dan banyak lagi manfaat dan kegunaannya untuk anda seharian yang tidak dapat dinyatakan disini… sekali lagi dinyatakan bahawa kegunaanya tidak terhad untuk perkara diatas sahaja…terpulang kepada hajat anda. Di atas hanyalah sekadar contoh yang dapat dikongsi bersama. Mudah-mudahan ia dapat mengubah kehidupan anda kearah yang lebih baik dari sebelumnya…Insya ALLAH…Amin.



[ PERKARA – PERKARA DI ATAS BUKANLAH HANYA OMONGAN KOSONG TETAPI IA ADALAH BERDASARKAN PENGALAMAN AHLI – AHLI TENDAI YANG DULUNYA TERCARI – CARI ILMU YANG AMPUH SEPERTI ANDA ]









No comments: